متن آهنگ حال من مهدی احمدوند

ღ دیوونه ღ

ღ دیوونه ღ
متن آهنگ حال من مهدی احمدوند
متن آهنگ حال من مهدی احمدوند

یادمه یروز یکی بود عاشق نگاش شدم من

همیشه تو خواب تو رویا میدیدم کنارشم من

یادمه نگاش می کردم دست و پامو گم میکردم

همیشه بخاطرش پشت به همه مردم می کردم

نه کسی واسه حال من دل سوزوند نه

نه واسه کسی حالم مهم نبود نه

نه کسی دل منو خواست که نمونه

بود و نبودم اصلا مهم نبود

یادمه رو برگردوند و از اینجا دور شد

اینقدر گریه کردم تا چشمام کور شد

همه می گفتن رسیدی به حرف ما نه

من میگم شاید مجبور شد

یادمه نگاش می کردم به نگاهش دل می باختم

هی واسه خودم تو رویام قصه و خیال می ساختم

فکر نکردم به نبودش وقتی رفت فکر منم برد

دیدم از ندیدنش دل نتونست بغض و زمین خورد

نه کسی واسه حال من دل سوزوند نه

نه واسه کسی حالم مهم نبود نه

نه کسی دل منو خواست که نمونه

بود و نبودم اصلا مهم نبود

یادمه رو برگردوند و از اینجا دور شد

اینقدر گریه کردم تا چشمام کور شد

همه می گفتن رسیدی به حرف ما نه

من میگم شاید مجبور شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 22 اسفند 1393برچسب:,ساعت17:31توسط ღ دیوونه ღ |